OSBON- Juara Maharaja Lawak Mega 2011



Assalamualaikum....

Gembira dan girang rasanye sbb kumpulan favourite aku dah menang hari ni.. Sape lagi kalau bukan OSBON... Aik.. korang x caye ek?? Ni buktinye aku minat dorang....

huhu.. sekarang caye ke x caye?


Pada mulanya OSBON ni xde lah menyerlah mana... dan tak sangka langsung pon akan jadi juara..
Tapi bermula minggu ke 4, aku dah mula berjinak-jinak nak minat dorang... Lepas tu ape lagi, terus tercuit hati dengan gelagat dorang setiap minggu... Ape2 pon tahniah untuk kumpulan OSBON.. Kat bawah ni aku ade hidangkan korang dengan video persembahan dari OSBON dari minggu pertama ...
Hope korang enjoy..!!!


MINGGU 1:



MINGGU 2:



MINGGU 3:



MINGGU 4:



MINGGU 5:



MINGGU 6:



MINGGU 7:

part 1 & part 2



MINGGU 8:

part 1

part 2


MINGGU 9:
part 1

part 2


FINAL:

part 1

part 2


* Favourite aku semestinya minggu ke-7.. yang silent comedy tu... hehe..




2 comments:

emy|farid said...

bru tau osbon menang, sbb takde cenel tu. hehe

misz ayu said...

oo.. hehe.. xpe2.. nti leh catch up dkt youtube ek... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...